dilluns, 8 de setembre del 2008

ESTUPENDES QUE JA ESTA AHI AGERMANATS

Bueno... despres d'unes llargues vacances (per a alguns/alugunes afortunats/afortunades) ja és el moment de carregar-nos les piles falleres. I el primer deure que tenim pendent és: COMPRAR EL TICKET PER AGERMANATS!!!

Em fet una xicoteta quedaeta per al dimarts Inma i jo, anirem a la reunió del yeclano per a comprar alguns tickets que ens han encomanat (nosaltres mateixa, Meri, Amparitooo!!(el retorno) i Vicen) pero aquesta només és una xicoteta representació de la colla, així que animeuse i ens vegem el dimarts allí!!

PD: si aluna no pot vindre pero vol que contem en ella que ho diga i comprem el ticket!!

Etiquetes de comentaris:

7 comentaris:

  • A la/es 8 de setembre del 2008, a les 12:40 , Blogger Inma ha dit...

    Eiii primera entrada de Neus!!! jeje

    Pues eso, lo que ja esta dit, animeu-se que la festa fallera comença a rodar...així que totes a comprar el ticket!!

    Per altra banda, s'esta pensant fer paelles el divendres junt amb altres colles de la falla així que comenteu també aquest tema, que ens hem d'organitzar.

    Bessets a totes i a vore si comentem. Adeu!!

     
  • A la/es 10 de setembre del 2008, a les 13:39 , Blogger marieta campos ha dit...

    aiiii la meua neus que ja publica i tot!!!!! está fent-se major!!jejeje!

    bueno jo anit no vaig poder anar a la reunio pero espere que me comprareu el ticket, ja me digueu algo, i la resta aneu animant-se a vindre uqe l'any pasat heu pasarem superbé!

     
  • A la/es 11 de setembre del 2008, a les 9:42 , Blogger Patri ha dit...

    va a vore si es nota que em tornat de vacances i escribim mes.
    el dimarts no n'hi hagué reunió (m'ho han xarrat per ahi) i pensava anar dilluns que ve a per els tickets, aixina que ens veguem alli, enguany no m'ho vull perdre.

    Sobre les paelles, Elenita i jo s'en anem de festival este cap de semana, m'ho va comentar ella pero no podem

     
  • A la/es 11 de setembre del 2008, a les 12:12 , Blogger neusis ha dit...

    alohaa!

    patri ha encertat!!! el dimarts no hi hagué reunió, aixi que ens deixaren a mi i a la inma en dos pams de nasos!!!

    be queda posposat per al dilluns que ve, a vore si hi ha més sort i d'una vegada aconseguim comprar els p..... tickets.

    en quan a lo de les paelles .... sin comentarios, jajajaja.
    el nostre presi te el mov apagat i no em pogut localitzzr-lo. pero bueno ja ens montarem alguna cosa les que anem. pero si algu més sapunta que ho diga!

    bessets estupendos!

     
  • A la/es 11 de setembre del 2008, a les 13:46 , Blogger abel -confeti- ha dit...

    be, pues asi esta el presi per a informarvos de q el dimarts per causes paranormals el yeclano no estava assabentat q hi havia reunio ixe dia, i asi un, va intentar avisar a tot el que va poder, pero si la senyoreta inma no magafa el mobil quan li vaig tocar varies vegades tant per a parlar de les paelles com per a dirli q no hi havia reunio, pues s'ha fet lo q s'ha pogut...

    besets bobetes, i a vore si aspabileu q no queden tiquets de paelles!!! .. jujuju

     
  • A la/es 14 de setembre del 2008, a les 19:47 , Blogger MIEMBROS DEL COMITÉ ha dit...

    dilluns vingau a la reunio a x els tickets!!!

     
  • A la/es 16 de setembre del 2008, a les 17:26 , Blogger Patri ha dit...

    Ja tenim els tickets!!

    Perreres que encomanareu la feina a altres i no apareguereu ay ay.
    Enguany també es queda per a fer un dinaret?? (Helen vol saber)

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici