diumenge, 1 de març del 2009

EL DIA DE CLARA!!!

Hui es el cumple de la nostra Clara que fa 25 anyets!! i esque ella si que pot dir que cel.lebrem el seu aniversari ben cel.lebrat ja que sempre coincideix amb algún acte faller!

I hui podem dir que ahir el cel.lebrarem però "a lo grande"! el dia ens va ixir algo lleig per el temps però no va ser obstacle per a nosaltres i ferem la festa de manera interna gràcies a la nostra xaranga. Clara, molt apenà per no disfressar-se a la cavalcada va decidir posar-se una disfressa amb la que ben bé feia honor al títol de superestupenda!
Ja per al nit a les 00:00h li cantarem aniversari feliç amb tortaeta i tot i continuarem la festa!



Bueno Clara de part de totes les superestupendes MOLTES FELICITATS!!!!!

Etiquetes de comentaris:

8 comentaris:

  • A la/es 1 de març del 2009, a les 22:37 , Blogger Vane ha dit...

    Felicitats Claraaa!! Ahir crec q vas se la mes superestupenda en diferenciaaa, eres molt crack!!!

    Molts bests i q cumplixques molts mes peggiiiiii!!!jejeje

     
  • A la/es 1 de març del 2009, a les 23:34 , Blogger maria rosado ha dit...

    Moltes felicitats!!!Encara que ja et vaig felicitar en persona ahir al casal, ho torne a fer per ací.
    Hui t´hem trobat a faltar no sé, que t´haurà passat....supose que estaries descansant, perquè mira que va ser llarg el dia d´ahir, jajjaja.
    Ja et passaré el reportatge que tinc teu a soles i amb el meu senyor marit, impressionant!!!!!
    Besets i ens vegem esta setmana per la falla

     
  • A la/es 2 de març del 2009, a les 8:55 , Blogger Patri ha dit...

    Felicitats Clara!!!Espere que t'agradara la sorpreseta que et ferem.

    I lo regraciosa que anava ella en el disfraç de Peggy jajaja, i despres dius que no t'agrà el rosa

     
  • A la/es 2 de març del 2009, a les 15:02 , Blogger sales ha dit...

    jejejej això, diu que no li agrà el rosa...felicitats superestupenda! jo també tinc alguna foto molt bona teua del dissabte. Esta nit les passe al ordenador i vos les envie per a que les pugau pujar

     
  • A la/es 2 de març del 2009, a les 18:25 , Blogger ADRI ha dit...

    FELICITATS CLARA!Que conste que no aplegue tart,simplemnt volia fer-ho tb al blog.i de paso comentar lo be q ens ho pasarem el dissbt,q no niavia res pero al final jo vag ixir d casa a les 9,30 i fins casi les 5 no vag tornar(del mati clar)dia completet!lo millor la xaranga i peggie su!q bona eres Clara!el rosa ja es el teu color xa sempre.jaja!

     
  • A la/es 3 de març del 2009, a les 11:20 , Blogger Inma ha dit...

    Clara Felicitats!!!!!!

    Acabe de penjar les fotos de les que parlava Sales més altres del moment de la torta que jo tenia...

    Ens vegem en el casal!!

     
  • A la/es 5 de març del 2009, a les 21:18 , Blogger Clara ha dit...

    Ei xiques, moltes gracies a totes, sou increïbles, i any rere any feu que el meu aniversari no em deixe mai indiferent, moltes gracies de nou i sent no haver contestat abans, però esta setmana no havia pogut entrar...

     
  • A la/es 6 de març del 2009, a les 18:16 , Blogger VICEN ha dit...

    Claraaaaaaaaa! moltes felicitats!!!!!un poket tart pero weno, jo no el vaig poder celebrar, aixi que dema hi ha q beures els xupitos q no ens beguerem l'altre dia,jaja!.fins la nit!

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici