dilluns, 9 de març del 2009

NOVES INCORPORACIONS


Bé, després de un temps d’integració i de proves per entrar en la colla jo crec que ja es hora de fer-ho oficial i es que aquest any hem fet dos fixatges prou importants, es tracta d’ Aroha i Sales, no cal ni que les presentem perquè de segur que totes les conegueu, en poc de temps a la falla ja s’han fet un lloc entre tots nosaltres inclús Aroha ja te club de fans!!



Xiques enhorabona!! Ja teniu el títol de superestupendes!! Ara queda el bateig oficial, la convidaeta, etc…jejeje, i.....la prova final: ixir als playbacks!!!!!!



Per altra banda varem estar comentant l’altre dia de fer el titol de superestupendos d’honor, així que aneu dient candidats i candidates!


I per a riure'ns un ratet vaig a fer un “plagio” dels nostres xarangueros i a proposar un RANKING de les superestupendes per a estes falles 2009. Hagan sus apuestas!!!!


La mes campeona

La mes complidora

La mes bufarri

La fallereta pum

La mes mala llet

La que mes actes es pelarà

El millor dia de falles

La pitjor resaka


Ja no se m’ocorren mes, hui es dilluns i després del cap de setmana passat estic un poc espesseta, jejeje, aneu apuntant-ne!

ah! i perfa que algu escriga sobre el cap de setmana!!!



Etiquetes de comentaris:

10 comentaris:

  • A la/es 9 de març del 2009, a les 14:21 , Blogger neusis ha dit...

    ENHORABONA A LES NOVES ESTUPENDES!!
    s'ho eu guanyat a pols!! la veritat siga dita! jajaja

    Respecte al ranking... MERY EM FAS POR ...

     
  • A la/es 9 de març del 2009, a les 15:12 , Blogger marieta campos ha dit...

    jejeje!! por perque???
    en 1er lloc la meua enhorabona de forma personal a sales i Aroa.
    -els meus candidats per a superestupendos d'honor son:

    Vane, perque s'uneix com una mes a nosaltres quant les xarangueres fallen.

    Monica i Maria R. perque entre nosaltres tmb son una més ja que a la seua colla son quasi totes mamis i tenen moltes obligacions.

    ací les meues candidatures, ara falta que proposeu mes i fer un consens.

    i ara el meu ranking:jajaja!!

    la mes campeona: crec que sino defrauda serà Aroha, encara ue pot tindre ribals com Klara i neus, jeje

    la mes complidora: ací entra tot, tant la festa nocturna com els actes,la cosa pot estar renyida pero aposte per Patri, Vicen o (modestia apart) per mi!! jeje

    la mes bufarri: ejem.... nose, ahi entrariem quasi totes però vaig a votar per les que per el moment van dabant: Klara i Karla!

    la fallereta Pum, es un pok impredecible però les anteriors tenen prou posibilitats i entraria també a mi i a neus.

    la mes mala llet: vote per Silvi i Esther (no t'enfades eh??) potser siga una qüestió hormonal! o també per Adri i Inma quan estan de resaka!!

    la que més actes es pelarà, indiscutiblement Karla!

    el millor dia de falles: ens els ultims anys per a mi els dies previs com la nit de disfreses, perque els dies oficials estem torraes!

    la pijor resaka: la del dia 19 per el mati!!ufff es un acumul de molts dies i pareix que el món senser va en contra teua!

    bueno espere no haber ofés a ningú, tot es en carinyo eh??? besitosssss

     
  • A la/es 9 de març del 2009, a les 16:34 , Blogger ADRI ha dit...

    Bueno,enhorabona a les dos incorporacions superestupendes!!!no se ahir com quedareu de falleres,espere que ixireu alguna i disfrutareu de la xaranga,xq jo stava de boda en resacon del 10!i el camarero mos dia:vino??i totes NOOOOOOOOOOOO!!!!!!!jaja!COCACOLA!
    Respecte al ranking esta gracios(no se xq ja me veia en el de mala llet,pero bueno,menos mal q nomes es en resaca.jaja!ara Inma que tu tb tan nombrat!jaja!La mes campeona,i en permis d'Aroha per a mi es Clara indiscutiblement,espere q no se enfade ninguna!la pum dependra dels bacs q caiguem o no,jo espere no repetirreinat!jaja!q ixe fa mal!i el millor dia de falles estic en Maria pa mi d normal el dia del ball de disfreses es la meua bufa gran,els dies de fallera estic mes cansa.

     
  • A la/es 9 de març del 2009, a les 16:41 , Blogger ADRI ha dit...

    AH!En quant a superestupendes dhonor tb vote x les tres q has dit.Maria Rosado,Monica i Vane.tindrem q ferlos una banda o algo!jaja!encara q tb podem fer superetupendos dhonor.jo votaria crec que al novio del unic superestupendo,o siga a Voro.i algun més,J.C,J.R,Ricol...no se nian molts,podm reservar alguns per a proxims anys!jeje!

     
  • A la/es 9 de març del 2009, a les 16:52 , Blogger Patri ha dit...

    Enhorabona a les dos, ara ja sou super-estus de manera oficial.

    I ara la llista de cantidats i ranking, que ocurrències té esta cosina meua

    -Candidats per a superestupendos d'honor son:
    per no possar els mateixo que Maria i donar oportunitats als demés...

    Mabel, encara no es super-estu oficial però per lo menos d'honor i a vore si s'itegra i participa més. Per lo menos ens ha maquillat, gracietes.

    I Ricky, perque per molt de la Mula Francis que siga sempre s'acopla en mosatros a l'hora de dinar o sopar, es un més.


    I el Ranking:

    la mes campeona: crec que Clara s'emporta totes les papeletes

    la mes complidora: María i Inma, o qualsevol altra desfaenà (en carinyo i amor ehh)
    jo solc ser pero enguany em pele el 17 i 18 de matí perque curre, per la nit si que aniré a donar-ho tot.

    la mes bufarri: aposte per Elena o Klara, ahhh i.... Mery, després del dissapte ja no en vols mes?? podries ser una candidata

    la fallereta Pum: potser qualsevol, quasi habera pogut ser jo en la cabalgata, menudo derrape!! I crec que Elena ja ha tengut alguna historieta

    la mes mala llet: Silvia segur jajaja

    la que més actes es pelarà: Karla segur i també aposte per Sonia, però espere estar equivocà i que isca molt!!

    el millor dia de falles: el ball de disfresses o qualsevol dia que ens tinguem que disfressar. El dia de la No Cabalgata també va estar be. Mira si va ser que acabí sense veu

    la pijor resaka: uff, dificil està la cosa, però el dia 19 es fatal. El careto de totes es tot un poema jajajaja

     
  • A la/es 9 de març del 2009, a les 18:24 , Blogger sales ha dit...

    Gràcies, gràcies, tinc que dir que si no fora per la bona gent i la super-estupenda acollida que ens doneu no seria el mateix...(un poquet de quedar be....jijiji)

    Maria, si no ixim als playbacks se mos impedix el titol de super-estupenda? el bateig i la convidaeta està fet, però això dels playbacks jejej crec que en Aroha estarà un poc verdet, en mí dependrà del curro.

    En quant a les nominacions, encara no vos tinc a totes etiquetades en els vostres papers dins de la falla, aixina que, de moment, em reserve el vot. Ara, crec que tan Aroha com Clara, per la seua disfressa de Pegui, es mereixen ixe títol de campeona.

     
  • A la/es 9 de març del 2009, a les 23:16 , Blogger maria rosado ha dit...

    Mare meua quina alegria més gran, candidata a superestupenda d´honor!!!!
    Desde luego vos he de dir a totes, que em feu sentir com una més de vosatros i que no em deixeu mai de banda, encara que les meues disfresses no estiguen gens currades, menuda diferència, jajajjaja!!!!!
    Per cert molt bones les nominacions, pense que algunes estan més que clares, i altres ja es vorà.
    Ah i no és per ser mala persona, però a J.C. mentre no isca a fer ningun playback jo ni el proposaria per a superestupendo d´honor. Supose que Maria, Elena, Karla i Vicen estaran d´acord amb mi, jajajja.
    P.D: Negaré que he dit lo de J.C. davant de qui faça falta

     
  • A la/es 10 de març del 2009, a les 0:47 , Blogger Clara ha dit...

    Jajaja!!!açò és molt bò!!!! Bueno, primer que res...BENVINGUDES A LES NOVES SUPERESTUPENDES I LA MÉS SINCERA ENHORABONA A LES/ELS SUPERESTUPENDES/ENDOS D´HONOR (açò ja és algo més que una colla), tots els nombrats em pareixeu molt mereixedors del titol.

    Per altra part el tema del rànking...icollo, Meri, les penses totes, ehhhhh. En este aspecte, estic molt contenta de ser candidata a la més campiona, sniff...m´he he emocionat..., però tiempo al tiempo, que les falles acaben de començar i encara esta tot per dir, només que sapiau que vaig a estar vigilant-vos per a fer les meues votacions particulars despres del ball de disfresses...que com sabeu, ixa nit ho pot canviar tot!!!
    ànim xiques, i que els titols finals tinguen copa, o algo!!!!

     
  • A la/es 10 de març del 2009, a les 11:20 , Blogger Vane ha dit...

    Bon diaaa!! Q waiiii!! Igual q Maria R, jo tmb stic super contenta de vore la meua candidatura a superestupenda d'honor xq sou totes "superestupendes" (mai millor dit)!!!jejeje. Avore sino q faria jo en la falla quant ls xarangueres no tenen ganes d vindree??? Sou les millors i en vosatros estic super agust!!

    Enhorabonaa a ls noves incorporacions q son dos grans fixajes i tenen molta sort d ser ja d la vostra colla!!

    En lo d ls nominacions...feu totes poretaaa, aixina q sgur q casi totes stareu en algunaa!

    Muaaaaaaa

     
  • A la/es 10 de març del 2009, a les 14:41 , Blogger Isi ha dit...

    ola! ho pnses tot maria, jajaaja, me rist un poqt..esta molt graciós! i vane les teues xarangueres cumplixen en tot..jejeje. enhorabona xa les noves superestupendess!!

    muaaks xa totes!

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici