dimecres, 27 de febrer del 2008

II CONCURS DE XARANGUES I ENTREGA DE PREMIS DE PLAY-BACKS

Aquest cap de setmana toca falla altra vegada, i ara ja va tot seguidet.

El dissabte a part del que ja totes sabem des de fa temps, la Cavalgata del Ninot, també es el Concurs de Xarangues i l'Entrega de Premis de la Mostra de Play-backs. Així que com a bones falleres hem d'anar per vore si ens toca alguna coseta.

El concurs comença a les 10.30 al Sueca Park, la nostra falla no participa així que igual ens podem perrmitir el luxe d'anar un poquet més tard i anar d'esmorssar primer no? S'accepten propostes de lloc i hora...aneu opinant!!!

Etiquetes de comentaris: , ,

17 comentaris:

  • A la/es 27 de febrer del 2008, a les 14:04 , Blogger marieta campos ha dit...

    yeee!!! jo estaba pensant el mateix, que tal si quedem cap a les 10 en la plaça??? En la tasqueta s'esmorça be i barat, el que passa que som molts i estara molt plé, aixi que com volgau.
    Ah! vaig a dur ara els blusons a Emi, jo vos dire com quede!
    Percert crec q al divendres ja hi ha sopar al casal, yuhu!!!!anirem,no???
    i qui vullga participar en el parxis heu te que dir abans del dia 4 a Abel o Sandro, vinga apunteu-se!!!

     
  • A la/es 27 de febrer del 2008, a les 16:17 , Blogger Patri ha dit...

    Ja he possat que ens apunten al parxís, a vore si ens veguem les caretes en la champions!!!

    Lo de sopar al casal estaria be, si aneu igual m'apunte, si ja tinc la disfressa acabà clar.

    I a les 10 per mi be i el lloc tinc igual, on es puga

     
  • A la/es 27 de febrer del 2008, a les 16:51 , Blogger neusis ha dit...

    alohaaaaa!! a la tasqueta es bona idea, xo jo liu diria antes a elies o milio a vore q diuen, persi decas!!

    percert lo dels blussons per mi... UN FRACAS TOTAL!! i igual em pasa per gelipoyas, pero com em va saber mal que alguna SUPERESTUPENDA es quedara sense bluso jo em vaig qdar una talla mes (NO ES CULPA DE NINGU.. QUE NO SOFENGA)(ja li val, eu sap desde fa un mes..) així que por el modico precio de 45 eurets tinc un sac de colorins per a falles!!!

    permeteu-me que me rebateje: FALLERETASAC!!!

     
  • A la/es 27 de febrer del 2008, a les 17:52 , Blogger MIEMBROS DEL COMITÉ ha dit...

    Primer comentari de Sandro al blog de les super estupendes: este any ja sabeu ki guanya el parxis.....

    LA FOOORRRRRMIGONERAAAA!!! gran invent del meu amic Alexsanders!!

    I el segon comentari pues q aplegue el divendres q ya stic nervios dels 20 dies q ens esperen!!!!!!

    besets a totes!!! i a tots, celosos!!

     
  • A la/es 27 de febrer del 2008, a les 20:48 , Blogger sonia ha dit...

    perdoneu la meua ignorancia xo al final hi ha blusso per a totes o continue sense tindre? es per continuar buscant o no. cuan jo vaig anar mos van dir a mi i a Inma q 2 mos quedariem sense blusso. si sabeu algo informeu per favor.

     
  • A la/es 27 de febrer del 2008, a les 20:54 , Blogger sonia ha dit...

    Per cert jo tinc dinar familiar el dissabte, xo en cuant acabe vos toque i acudixc on fasa falta q ja tinc ganes de festa fallera. Bessets fins el dissabte.

     
  • A la/es 27 de febrer del 2008, a les 22:37 , Blogger Superestupendes ha dit...

    Eiiiiiiii!!! Jo no vos voré el pelet fins dissabte casi a hora de convertir-mos en pingüinos (que per cert, ja el tinc acabat!!!!), ja que divendres per la nit tinc sopar del meu cumple (és el dia 1) i el dissabte és tradició d´anar a vore la primera mascletà de l´any, sinò despres ja no vaig...ja quedem a un hora!

     
  • A la/es 28 de febrer del 2008, a les 9:34 , Blogger Inma ha dit...

    Clara, ja tens la disfressa acaba?!?! Jo que encara estic agarra en ella... per cert com has fet lo de les pates xq a mi em porten de cap... Ajuda!!!!

     
  • A la/es 28 de febrer del 2008, a les 14:39 , Blogger neusis ha dit...

    EOOO JO JA TINC AL PENGUI ACABAT!!!
    OE OE OE!!

    PER SI ALGUNA LI FA FALTA, TINC LES BOTES I EL GORRET (q percert ma qdat super wapet!)

    BUENO SI VOLEU VORE'LS MO DIGUEU!

    SUPERBESOS

     
  • A la/es 28 de febrer del 2008, a les 19:23 , Blogger VICEN ha dit...

    HOLA!!! EI JO ENCARA ESTIC AMB EL DISFRAÇ ENGANXADA..PERO SEGUR Q EL DISABTE ESTARA ACABAT, ENCARA Q EM PASE LA NIT DEL DIVENDRES COSINT, JEJE...

    JO EL DIVENDRES SEGURAMENT NO AIRE A SOPAR PERO EL DISABTE A ESMORZAR SI, AIXI Q DIGUEU LLOC I HORA I KEDEM. I DESPRES A VORE SI ENS ENDUGUEM ALGO...

    INMA: KARLA, LUCIA I JO TENIM ELS BOTONS EN TACASA I LES CALCES, COM HO FEM? POTS KEDAR O JA HO ARREPLEGUEM EL DISABTE DE MATI? JA EM DIUS ALGO. BSTS A TOTES I TOTS

     
  • A la/es 28 de febrer del 2008, a les 19:23 , Blogger VICEN ha dit...

    HOLA!!! EI JO ENCARA ESTIC AMB EL DISFRAÇ ENGANXADA..PERO SEGUR Q EL DISABTE ESTARA ACABAT, ENCARA Q EM PASE LA NIT DEL DIVENDRES COSINT, JEJE...

    JO EL DIVENDRES SEGURAMENT NO AIRE A SOPAR PERO EL DISABTE A ESMORZAR SI, AIXI Q DIGUEU LLOC I HORA I KEDEM. I DESPRES A VORE SI ENS ENDUGUEM ALGO...

    INMA: KARLA, LUCIA I JO TENIM ELS BOTONS EN TACASA I LES CALCES, COM HO FEM? POTS KEDAR O JA HO ARREPLEGUEM EL DISABTE DE MATI? JA EM DIUS ALGO. BSTS A TOTES I TOTS

     
  • A la/es 28 de febrer del 2008, a les 19:25 , Blogger VICEN ha dit...

    HOLA, JO ENCARA ESTIC ENGANXADA A LA DISFRESA PERO L'ACABAREM...SEGUR!!!

    INMA: SUPOSE QUE EN TA CASA TINC LES CALCES I ELS BOTONS DE LUCIA, DE KARLA I MEUS. SI NO PODEM KEDAR JA ENS MELS DONARAS EL DISABTE DE MATI.

    SEGURAMENT EL DIVENDRES NO ANIRE A SOPAR PERO A L'ESMORZAR DEL DISABTE SI AXI Q ANEM POSSANT LLOC,HORA I KEDEM.

     
  • A la/es 28 de febrer del 2008, a les 22:22 , Blogger Inma ha dit...

    Vicen...què t'agradat aixo d'enviar comentaris??? jejeje

    En quant a les calces i els botons vos els puc donar el divendres en la reunió o el dissabte de matí...

    I aixó xiquetes al final a les 10 en la plaça???

     
  • A la/es 29 de febrer del 2008, a les 9:28 , Blogger Patri ha dit...

    la disfressa ja casi està falta rematar alguna coseta, aixina que si puc m'arrime encara al casal a sopar si no, demà a les 10 en la plaça.

     
  • A la/es 29 de febrer del 2008, a les 13:52 , Blogger ADRI ha dit...

    EI JO TAMBE MAPUNTE AL ESMORSARET AL DISSABTE.(PAREIX MENTIRA EH!JEJE)ES QUE NO VUYC QUE EM LLEVEU EL TITOL DE SUPERESTUPENDA!NUNCA,JAMAS!JAJA!ENS VEGUEM A LES 10 EN LA PLAÇA!I DESPRES A VORE SI CAU ALGO DEL PLAYBACK!

     
  • A la/es 29 de febrer del 2008, a les 14:19 , Blogger Elena B. ha dit...

    ey superestupendes!!!! Jo demá no podré anar a l´esmorsaret pero després vos toque i a vore per on pareu. Ale, fins dema.

     
  • A la/es 29 de febrer del 2008, a les 18:03 , Blogger VICEN ha dit...

    IE ESQ DE VEGADES NO ENTENC AÇO I POSE ENVIAR I NO S'ENVIA, PERO ARA RESULTA Q DESPRES APAREIX LES 3 VEGADES...JO DIC, 16 COMENTARIS..I COLLO SI Q HAN COMENTAT...JAJA.

    BUENO AL Q ANAVA DEMA ENS VEGEM A LES 10 EN LA PLAÇA.BSTS

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici