dimarts, 13 de maig del 2008

SOPAR, PER FÍ HI HA DATA!!!!!

BUENO,
DESPRÉS DE MOLT DE TEMPS DE DECISIÓ SOBRE QUIN DIA SE FARA EL SOPAR AMB ELS CONFETIS, CREC QUE PERFÍ JA HI HA DATA OFICIAL!
I DIC CREC PERQUE EN LA ENTRADA DEL BLOG D'ELLS HI HA UN CACAU IMPRESIONANT! BUENO PUES PER SI ALGUNA NO HEU SABIA (QUE NO CREC) ES EL DIA 24 DE MAIG, ES A DIR, DINS DE 2 DISSABTES, SI ALGUNA POT I VOL ANAR I ENCARA NO HO HA DIT QUE PASE A FICAR UN COMENTARI PER EL SEU BLOG,
PERÒ UNA VEGADA I PROU QUE SINO ENS GUANYEN EN VISITES,EH???? JAJAJAJA!!

PD:que conste que he publicat encara que no vaig al sopar, pa que NO digau que estem mortes!!!! (com diu Adri estabem de parranda!!)

Etiquetes de comentaris: ,

13 comentaris:

  • A la/es 13 de maig del 2008, a les 23:00 , Blogger Tati ha dit...

    Marieta, que has publicat la teua entrada mentre escrivia la meua!!!!!

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 9:36 , Blogger Esther ha dit...

    Aixo q diu Marieta!!!!

    Ojo kuan entreu en els confetis, pero trankiles ells fan trampa, besets.

    I per cert, organitzem ja altre sopar, posant data per a d'asi dos mesos q es kuan ja no tinc actes socials ( bodes, comunions, despedides,... ) q rollo.

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 9:52 , Blogger Clara ha dit...

    Si, com va dir Adri, podriem anar organitzant el sopar perellonero, ja que el de germanor no ha triunfat massa entre les superestus...i mira que portem temps buscant la data...

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 9:54 , Blogger neusis ha dit...

    JO NO PUC EL 24!!

    SOPAR PERELLONERO, SOPAR PERELLONERO!!!

    vinga poseu dates....

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 10:00 , Blogger Inma ha dit...

    Clara, esta neusis esta guerrillera...segueix escrivint en majúscules!!!

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 10:42 , Blogger marieta campos ha dit...

    xeee!!! si esque no me dixeu treballar!!! ja prou de escriure per el matins que me distrac!!!

    neus anem fent proposta de data pal sopar perellonero perque en lo que mos costa...., percert no et fiques tan agresiva, majuscules i tot! :P

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 10:58 , Blogger Inma ha dit...

    jajaja...en això que tens internet ara pels matins...una perdició :P

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 11:42 , Blogger Patri ha dit...

    Ni Elena ni jo podem el 24
    Jo també vote pel sopar perellonero!! Ara triar un dia que pogam totes.

    Esther jo tampoc ho dubte, segur que els confetis fan trampa, entren mil voltes al dia només per fer-mos la punyeta jajaja

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 16:28 , Blogger ADRI ha dit...

    Ei!vag a proposar el divendres 11 de juliol per al sopar PERELLONERO!!!antes no puc,pero aneu diguent dies avore quan podem més gent.

     
  • A la/es 15 de maig del 2008, a les 9:35 , Blogger Clara ha dit...

    Jo crec q també vote el 11 de juliol, és el dia que acabe examens!!iujuuuuuu!!!O si vos ve millor, el dissabte 12, crec q jo abans tampoc podré!!

     
  • A la/es 17 de maig del 2008, a les 11:08 , Blogger Elena ha dit...

    A mi em va be el 11 de juliol, així podrem celebrar el meu aniversari (S'admitixen regalets).
    encara que siga divendres i jo a l'endema treballe,pero un disabte de nit en el perello potser molt agobiant.

     
  • A la/es 19 de maig del 2008, a les 10:35 , Blogger Esther ha dit...

    JO no puc, ademes el dia 12 treballe pel mati i despres tinc boda, q rollo, podria ser la setmana següent, q vos pareix??

    besets.

     
  • A la/es 22 de maig del 2008, a les 12:01 , Blogger Clara ha dit...

    Jo realment en juliol no es q tinga res especial, així que decidixquen les de l´agenda apretà, ja que igual te un cap de setmana antes q despres!!
    Bessius

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici