dimecres, 11 de març del 2009

EXCURSSIÓ FALLERA

Com algun de vosaltres ja saveu, està convertint-se en una gran tradició fallera que la xaranga LA CAFRÀ realitze una visita cultural a la mascletà de València, per a desitjar-li a Rita i a la Fallerra Major de València unes bones falles.
Aquesta visita fallera 2009 es realitzarà el diumenge dia 15, i els nostres musics conviden a tota la comissió de la Falla del Mercat a que els acompanyem.
Si, si, ja sé que és un dia conflictiu, pero..... saveu el que ens espera???
FESTA I XARANGAES A LA PLAÇA DE L'ANJUNTAMENT DE VALENCIAAA = NO TIENE PRECIO

ens vegem al casal!!

Etiquetes de comentaris: ,

8 comentaris:

  • A la/es 12 de març del 2009, a les 9:28 , Blogger Inma ha dit...

    Ieee una que s'apunta a l'escursió fallera, que coneguent a estos fortalenyeros segur que festa hi haura, jejeje.

    Vinga ens vegem en el casal

     
  • A la/es 12 de març del 2009, a les 11:45 , Blogger S@NdR@!!! ha dit...

    eiii, ara va i eu fique en el meu tuenti i me done conter q ya sta asi!! jajaja. pase ya un poquet del blog i es lo q pasa! bueno, pues yo lo més segur q tame vaja, espere alsarme en condicions. jajaja

     
  • A la/es 12 de març del 2009, a les 12:19 , Blogger sales ha dit...

    jo també m'apunte! esperem poder-mos alçar després del ball de disfresses, però pensant el que podrem disfrutar, segur que mos dona ganes d'alçar-mos...això esperem jejej

     
  • A la/es 12 de març del 2009, a les 14:11 , Blogger marieta campos ha dit...

    hola!! pues com diu Neus estem parlant d'un dia prou conflictiu tinguent en conter que l'any pasat varem acabar en la despertà!!! aixina que jo en principi si que m'apunte a l'excursió perque si la setmana pasà hem vaig alçar per ixir de fallera esta setmana no tinc que alçar-me per anar de festa en la xaranga??? d aixo res!! jo tmb vaig!

     
  • A la/es 12 de març del 2009, a les 16:29 , Blogger Clara ha dit...

    Jo també m´apunteeeeeeeeeeeeeeeee!!!! aixi tambe tenim excusa per a intentar comportar-nos al dissabte...gegege!!!

     
  • A la/es 12 de març del 2009, a les 16:38 , Blogger Patri ha dit...

    ahir vaig dir que no, però hui es altre dia jeje. Elena, Gerardo i jo ens apuntem. Com diu Maria el diumenge passat cumplirem al pasacarrer i este també PODEMOS SIII.

     
  • A la/es 12 de març del 2009, a les 16:40 , Blogger Clara ha dit...

    Per favor, que algu em convide al famos "tuenti" i m´enterare de que va la historia, val?? Gracietes!!!

     
  • A la/es 12 de març del 2009, a les 23:37 , Blogger Vane ha dit...

    Jo clarament tmb m'apunteee, aixo pot ser massaaaaaaaaa!!!jejeje.

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici