dimecres, 5 de març del 2008

SOPAR DE GERMANOR

Aquest divendres és la plantà de la Falla i després, per la nit les Albaes, però..., a més a més, estavem pensant fer un sopar de germanor amb la colla dels "Confetis". Per poder reservar taula en algun lloc necessitem saber quí estaria dispost a vindre, així que aneu comentant el que penseu fer...tant les Superestupendes (inclosa la fusió) com els Confetis.

Espere que siguen molts els que s'apunten per a sopar i no tornar a ser una representació de colles...encara que segur que ens ho passariem bé.

PD. En aquest sopar estrenem oficialment el blusso que tant ens ha costat...

Etiquetes de comentaris: , ,

24 comentaris:

  • A la/es 5 de març del 2008, a les 11:15 , Blogger abel -confeti- ha dit...

    uuuuaaaauuuu!!! no me jodas q anireu en el blusonet ja per ahi!! iiiuuuujjjuuuuuu!!! ja seria hora ja!!!

    bé doncs, deixant-nos de conyes, anem-hi:

    qué us pareix si vaig aquesta vesprada a HABANA SUECA (c/ sequial) i reserve taula per a 20?
    m'ha dit Elena G. que ells n'eren 20 una vegada i hi cavien i he pensat que nosaltres també serem uns 20 aproximàdament.
    Aleshores, que hi penseu, senyoretes superestupendes?

    Contesteu amb la major brevetat possible per fer la reserva amb antel·lació.

    moltes gràcies i fins després.

     
  • A la/es 5 de març del 2008, a les 11:42 , Blogger marieta campos ha dit...

    conteu en mi!!!

    A mi me dona igual el lloc, la veritat, però pense que el Habanna està molt bé però si som molta gent nose si deuriem d'anar, mes que res per si montem molt d'escandalo, bueno pero que me conforme en el que siga!

    dewwwww

     
  • A la/es 5 de març del 2008, a les 13:07 , Blogger anToniet -Confeti- ha dit...

    ei superestupendes!!! muy buenas!!!

    bona la iniciativa. jo stic en marieta, en ixe bar si ms reunim tots i fem escandalo, q es prou improbable q pase, pero q pot passar, pels dies q son i tot aixo, no seria millor q anarem a altre lloc? encara q a mi em dona igual, jo macople a qualsevol cosa.

    bueno segire entrant a vore com va la cosa dl soparet este, i ara q ja se com escriure en els bloggs, no te digo na!!!

     
  • A la/es 5 de març del 2008, a les 13:10 , Blogger MIEMBROS DEL COMITÉ ha dit...

    jo aniria a la LLuna i arreando!!! q mos amollen alla dalt i au! no??

    en mi i en alex conteu. i x cert abel posat a parlar en suecá q aixo de nosaltres, ens vegem ,hi vaig .... no t queda be!!!

    Au kakaus!!! besius

     
  • A la/es 5 de març del 2008, a les 17:53 , Blogger abel -confeti- ha dit...

    ja se q no me queda be pero com estic en un blog superstupendo en el que parlen un valencia molt selecte... pues...

    bueno, esta nit antes d'anar al casal vaig a encomanar taula pa 20 en la lluna. ;)

     
  • A la/es 5 de març del 2008, a les 18:16 , Blogger neusis ha dit...

    olaaa

    per lo vist e arribat un poc tart per a elegir lloc, jajajaa! sou molt raapids!!

    de tota manera stic en sandro, q mos amollen dalt i au cacau!

    bessikos

     
  • A la/es 5 de març del 2008, a les 20:59 , Blogger VICEN ha dit...

    HOLA FUSIONS!! CONTEU AMB MI PER AL SOPAR DE GERMANOR. JA ME DIREU EL LLOC I L'HORA, VAL? Q A MI EM DONA IGUAL UN LLOC Q UN ALTRE.

    HEM D'ANAR AMB EL BLUSO SUPERESTUPENDO??? PUES IXE SOPAR ES DE GALA PER LO MENOS...JAJA. DEW!!!

     
  • A la/es 5 de març del 2008, a les 21:06 , Blogger VICEN ha dit...

    SOC JO ALTRA VEGADA, Q NO SE COM POSSAR UN COMENTARI AL BLOG DELS CONFETIS, NO ME DIXAAAA...EXPERTOS, JA M'HO EXPLICAREU. DEW

     
  • A la/es 6 de març del 2008, a les 12:09 , Blogger abel -confeti- ha dit...

    be, no mavia passat mai pero me tenia que passar. he escrit un comentari diguent lo del sopar i a part e ficat que a mi no mavia passat mai aixo de que no poguera escriure un comentari i va i em passa, i ja se quin es el problema i es que si tolvides de ficar la paraula dels minusvalids el blog fa com si no hagueres escrit res....


    BUENO! a lo que anava, que ja esta encomanada la taula per a sopar el divendres. TENIM Q ESTAR A LES 22.00 EN LA LLUNA!!!

    aleee i ja esta tot. aneu ficant asi qui va i farem una llisteta.

    au

     
  • A la/es 6 de març del 2008, a les 12:13 , Blogger abel -confeti- ha dit...

    LLISTA de moment:

    ABEL
    SANDRO
    MARIA
    INMA
    VICEN
    NEUS
    TONI
    VANE
    PATRI
    CABRA
    CLARA
    ELENA G
    PATRI G
    ALEX

     
  • A la/es 6 de març del 2008, a les 12:20 , Blogger marieta campos ha dit...

    Abel, Patri G. crec que no be i l'altra Patri no heu sé, Adri i Celeste també venen el que passa que no entren casimai a ficar res al blog!jejeje!

     
  • A la/es 6 de març del 2008, a les 12:25 , Blogger Inma ha dit...

    jejeje...aixó es que no estan tan enganxades com tu, marieta!!
    Però, sí ahir digueren que contarem en elles.

    Respecte a Patri G. no tardara en contestar ella...perquè també te el VIP del blog (aixó es que fa merits per a ser una superestupenda de veritat) :P

    Bé aço ja pareix que vaja tinguent formeta xq al principi ja em veia jo els 4 de l'altra volta...

     
  • A la/es 6 de març del 2008, a les 13:12 , Blogger Patri ha dit...

    Jejeje ja estic ací contestant.

    A lo que anava, que al soparet de germanor no aniré, soparé al cau. N'hi ha que aprofitar lo poc que el tenim montat, durant l'any es poden fer mes soparets d'eixos, al proxim. Ja vos direm com estava la paelleta.

    Bueno, crec que estic cumplint prou, no?
    A vore si em guanye el títul de super-estupenda.

    Xiquetes que ahir digueren que donarien premi al millor disfraç!!! Posseu-se les piles que encara queda prou, aquest cap de semana INTENSIU!!

     
  • A la/es 6 de març del 2008, a les 13:29 , Blogger anToniet -Confeti- ha dit...

    aço va agarrant color!!!

     
  • A la/es 6 de març del 2008, a les 13:41 , Blogger ADRI ha dit...

    HOLAAAAAAA SUPERESTUPENDES I CONFETIS I FUSIO!JAJAJA!CONFIRME LA MEUA ASSISTENCIA AL SOPARET I CELESTE TAMBÉ VA DIR QUE SI QUE VENIA.JA HO HAVIEM DIT PERO TE RAÓ MARIA QUE NO ENTREM MASSA PER ACI.A VORE SI A APARTIR D'ARA ENTRE MÉS.JEJE!

     
  • A la/es 6 de març del 2008, a les 17:07 , Blogger neusis ha dit...

    JA VEC Q EU CONTAT EN MIIII!!
    POSIPS VAIG!

    PATRI NO ET PREOCUPES QUE JO CREC QUE TENIM MUNTONS DE PAPERETS DE CONFETI DE QUE EN TOQUE! JAJAJAJA

    CREUEM ELS DITS!

    BESIKOS

     
  • A la/es 6 de març del 2008, a les 17:22 , Blogger Esther ha dit...

    esther
    HOLLLLLLLLAAAAA!!!!!!!!!
    Pues jo no vaig, ho senc molt, pero els compromisos pre-boda fan q vaja al sopar dels caçadors, no pasa res, a l'altre com ja seré dona de caçador anire als sopars de les estupendes-confeti-fusio.

    cuidaet i no es bufeu molt.....be.

     
  • A la/es 6 de març del 2008, a les 17:42 , Blogger Vane ha dit...

    HOlaaaaaaaaaaaa!!!
    Ja he vist q stic apuntà en la llista pa anar d soparet en estes colles adoptives q m'he trobat!!
    Bueno pues ara ja no puc fer el lleg i tindre q anar..!!jeje.
    Sandrito,ja se q tu no vols adoptar-me xo t'aguantes!!
    Ens vegem sta nit!!
    muacks!

     
  • A la/es 6 de març del 2008, a les 18:24 , Blogger marieta campos ha dit...

    esthreta tu tranki que si te canses del sopar ixe que tens sols tens que tocar-mos i au!
    no dubte que als altres sopars vindras! sino te fiquem falta!!!

     
  • A la/es 6 de març del 2008, a les 21:38 , Blogger Tati ha dit...

    El superestupendo tb anirá segurament, si no l'envien atra vega por las calles de alcalá!!!

     
  • A la/es 7 de març del 2008, a les 16:51 , Blogger ADRI ha dit...

    HOLA!Esther estas perdonà, lo que va davant va davant futura novençana!Vane molt be,ara que ja estas adoptà has de vindre.ah,se siente!jeje!Ah Tati,no esperava menos de tot un superestupendo!Ens veguem esta nit!muacks!

     
  • A la/es 7 de març del 2008, a les 17:16 , Blogger Superestupendes ha dit...

    Clara només hi ha una i soc jo??? Es q he vist q estic en la llista, i jo no vaig al sopar, acudiré al cafe (i copa) si em dona temps, i sino al casal. Fins dins d´un ratiu!!!

     
  • A la/es 7 de març del 2008, a les 21:19 , Blogger marieta campos ha dit...

    bueno molts ja sabreu que no hi ha soparet perque molts dels confetis s'han rajaT!!! pero bueno sopar junts soparem igual al casal! les superestupendes esperem que si se torna a organitzar un soparet no se rajeu!!!!

     
  • A la/es 8 de març del 2008, a les 12:41 , Blogger abel -confeti- ha dit...

    hola... bon dia...

    que bon oratge que fa hui no??!! i quans pardalets ni han ultimament volant pel cel... no m'havia fijat mai... estem aguantant prou be açò del cambi climatic... aaahhh! i esperem que lo de la puja del petroleo no siga molt alta...
    com vos va tot? be no?..

    be xiques... ens vegem.... adeeeu!

    PD: ;bbbbbbbbb

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici