dimarts, 13 de maig del 2008

Playbacks 2009

Senyoretes, que passa ací? un fum de dones que sóu i tinc que ser jo el que anime el blog....
Bé, antes que res unes quantes coses. Primer que res , hi ha un sopar pendent en els cavallers del confeti que finalment crec que s'ha fixat per al dia 24 de Maig, aixina que aneu confirmant l'assistencia. Segon, les senyoretes que encara no hagen penjat els milers de fotos que tenen de falles (no vull senyalar a ningú, pero açò va principalment per a Vicen), que facen el favor d'anar penjant-les.... Tercer, aneu pensat la fecha per a fer un soparet de playback (que es l'excusa que tenim sempre per a poder reunir la colla). I en quart i últim lloc, no sé si ho sabreu, pero esta entrada la està escrivint el delegat de playbacks de la falla i com que estic ociós, he pensat que enguany podriem fer una votació per a vore quina cançó podem fer. Després del rebuig que vaig tindre sobre la proposta de publicar el link de la cançó en el blog, vos enviaré la meua proposta per correu. Per favor, reenvieu vosaltres també les vostres propostes i votarem entre totes les opciones per a vore de que ixim enguany (de totes formes, al final decidiré jo la cançò ;p ). Ale xiquetes , mos vegem en l'assamblea.

PD. A vore si anem canviant ja la foto de dalt que crec que falta gent.

Etiquetes de comentaris: ,

19 comentaris:

  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 9:18 , Blogger Patri ha dit...

    Digues que si Tati, que falta gent en la foto, faltem mosatros!!

    Si te diguerem que no possares la proposta de playback ací, es perque entra molta gent d'altres falles i no es plan.

    Vaig a vore lo que proposes ;)

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 9:21 , Blogger marieta campos ha dit...

    jajaja! ay taty!!!
    pa una volta que te decideixes a ficar algo i fiques el mateix que jo i a la mateixa hora!!!!
    a mi me pareix be, que si estas ocios i ja que eres el delegat de playback que busques tu la cançoneta....tampoc estaria mal saber ja qui esta dispost/a a ixir en el playback i a participar en tot lo que suposa (decorat, muntage, vestuari, maquillatge...)

    ale copión! avore si apareixes més per ací!! dew :)

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 9:34 , Blogger Inma ha dit...

    Ai Tati, delegat de playbacks!!! Per fí, despres de tant de temps et tornem a trobar pel blog...

    Estic d'acord en Marieta de que deuriem de saber qui està dispost a col·laborar, ja que hi ha molta feina per a obtindre una bona mostra.

    PD. Respecte a la foto de dalt, ja que no hem tenim cap conjunta hi ha que fer un fotomontage...estava esperant a que penjaren totes les fotos...A més si algú en te alguna que la passe i la fique.

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 9:51 , Blogger neusis ha dit...

    ai tatay ai te queria yo ver!!

    perq molt superestupendo i totes ixes coses, xo dentraetes ni una ...JAJAJAJA

    i respecte als playbacks tots els que me conegueu, ja sabreu que espere ser la protagonista (com sempre) JAJAJAJA!

    ale xiquetes/es a la marxeta!

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 10:13 , Blogger Clara ha dit...

    Ohhhhhhh Tatay com t´has lluit, i ja no parle de l´entrà, sino de la selecció del playback. Es nota que has tingut amanta consideració de la gent del decorat, jajajaja!!!
    Jo per al meu gust el trobe un poquet lento, xo weno, vosaltres sou els experts en el tema. Ciao

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 11:46 , Blogger MIEMBROS DEL COMITÉ ha dit...

    Votaria q fereu la del xikilicuatre xo d'açí a allà estarà molt anticuada!!! Q gracia faria tatay de rodolfo!!

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 11:47 , Blogger Patri ha dit...

    N'hi ha que anar ja buscant gent, anar fent campanya, vore qui volen eixir d'artistes, altres per ajudar en decorats.
    Tatay:sobre la teua proposta, les nostres xiques ja han fet la B.S.O. de eixa peli, i altra falla també. No va ser eixa mateixa cançó, es pot gastar junt a altra i inventar alguna historia (que aixo està de moda encara que no peguen...) pero lo que diu Clara, un poc lenta.

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 12:22 , Blogger Ricol ha dit...

    Superestupendes de la muerte, una coseta encara que no tinga res que vore en els playbacks (xdn Tatay).
    Al dissabte falta gent x a jugar els partits de basket, animeu-se i vingau algunes a jugar, encara que no heu jugat mai i que se vos done fatal, no passa res, així que VA.

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 16:22 , Blogger ADRI ha dit...

    YE TATI!La cançoneta ixa està molt bé,però es veritat que igual un poc lenta per al playback,bueno intentarem fer més propostes com dius tú i a vore x quina es decantem.Ah,jo enguany torne a ixir, ja ho vag dir en falles,però ho confirme.jeje.Inma,enguany podries animar-te també a ixir,que la de "don diablo"te va agradar molt!RON CON COCACOLA...!!!jajaja
    Xcert Tatay, ja que eres el delegat de playbacks tindras que assajar tú als nanos,no?Ale Helen,al final ens lliurem i tot!jajaja!

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 18:31 , Blogger VICEN ha dit...

    HOLA SUPERESTUS..ai taty, q pasa per ahi? jeje. weno a lo q anavem, jo tb opine q es un poket lenta i un poc curta. jo ja vaig dir de fer una remescla de cançons amb una historia (s'enrecordeu?) el q pasa esq ara estic amb les bodes, la oposicio i no puc mirar res fins l'estiu. aixi q...si s'espereu, ja vos dire la meua proposta. ademes, jo no se si a l'any q ve estare per aci.
    respecte a les fotos...vale..ficare mes fotos al meu album, pero lo de fer entrades esta complicat. jo ja men anat a la mar (si no m'envien a un altre lloc) i no puc entrar tant aci, aixi q ara m'enterare menys de les coses.
    una altra cosa: el 24 jo tampoc puc anar al sopar, tinc despedida i per a lo del sopar perellonero no se si el 11 de juliol estare disponible (les opos), pero vosatros feu marxa.
    ale, i ja esta, au cacau

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 20:33 , Blogger sonia ha dit...

    Hola superestupendes/o, podeu contar amb mi per a tot lo q siga decorats, etc... Vamos pa tot lo q no siga eixir davant de la gent q jo no tinc tanta categoria ni tant de arte com vosaltres pero q en tot lo q puga m'agradaria ajudar. un beset i a vore si a l'estiu puc anar al soparet.

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 20:36 , Blogger marieta campos ha dit...

    taty mira't el correu que t'he enviat un mail en una altra proposta, si t'agrada la reenviem al resto,ok? com ja t'he dit la teua proposta es una cançò d'una peli molt xula, pero moltes falles han utilitzat ixa banda sonora, ademés que jo crec tmb que podriem pasar este any de fer una banda sonora, que opineu???

    i a Ricol, el mister de l'equip femení, :P que este dsbte jo tinc tmb boda, pero que si Vane i Patri (q tmb tenen boda) van al partit en el monyo de pelu i en tacons jo tmb vaig!! jajaja!!!!

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 20:37 , Blogger Vane ha dit...

    Olaaa!! Jo no se quina ès la proposta q ha fet tati,x tant no puc opinar sobre la lentitud q dieu q te!!jeje.
    Xo jo aquest any si q ixire al playback xq anire ja més lleugera de clases(o aixo espere...) i Patri diu q ella tmb,conteu amb nosaltres!!!

    Muacksss

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 23:35 , Blogger Tati ha dit...

    che, che, che, açò que vol dir que "si jo enguany si que ixc" i "ja ho vaig dir en falles"!!!!
    Enguany ixiran al playback els que diga el delegat despues del casting!!! jajajaja

     
  • A la/es 15 de maig del 2008, a les 9:29 , Blogger Patri ha dit...

    Aixina m'agrada que s'animen. M'alegre que estiguen ja diguent conteu en mi per al playbacks, per als decorats, molt be!
    Despres no es tireu arrere ehh.

     
  • A la/es 17 de maig del 2008, a les 11:12 , Blogger Elena ha dit...

    X Favor Tati no sigues tan guai de dir que eres el delegat de play-backs, perque saps que jo estic desitjant que algu s'encarregue dels xiquets. adri,mery... este any tindrem vida social els caps de setmana!!!

     
  • A la/es 17 de maig del 2008, a les 19:18 , Blogger Unknown ha dit...

    Olaa Tatay!!! yo encara q soc principianta i no e ixit mai en els playbacks este any vax a fer-mer lanimo i ixire!!!!!!aixna q quan sapiau algo ens aviseu a les xarangueres, aixina les que tingam q ixir ens anterarem!!!!vale!!!un besot a tts

     
  • A la/es 18 de maig del 2008, a les 16:28 , Blogger ADRI ha dit...

    YE TATI!Q WAI QUE ERES!JAJA!CASTING I TOT!BUENO,BUENO...!a vore si te quedes asoles en el playback.jiji!Ah Elena, tens raó enguany ja sabem qui anirà a assajar als menuts...Ens veguem demà a l'assamblea!

     
  • A la/es 31 de maig del 2008, a les 1:21 , Blogger sil ha dit...

    com pot ser que a la convoianta nata de fer decorats no se li haja informat de qualsevol de les prpostes????
    jjajajajaja
    que es broma. pero ara en serio quan trieu una canço penseu en les pringaes que pinten. que tb e una part importan encra que no puntue. ara, que milllor que no ountue xq si ho comparem en les altres falles, ......

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici