dilluns, 17 de novembre del 2008

PRACLAMACIO XIQUETES/TS!!

BUENO ESTUPENDES/OS, VAIG A SER BREU:

AQUEST DISSABTE ES LA PROCLAMACIÓOOO!!!! I TENIM JA POC DE TEMPS PER ORGANITZAR-MOS!

BE, HEM ESTAT PENSANT DE SOPAR AL MESON (RIOLA) PER DESPRÉS ANAR DIRECTES A LA BRAHAM.
TOTES AQUELLES ESTUPENDES/OS QUE VULLGUEN ACUDIR QUE HO COMUNIQUEN A AQUEST MATEIX LLOC ABANS DEL DIJOUS PER PODER RESERVAR TAULA.

DE MOMENT A LA LLISTA ESTÀN:

Neus
Meri
Inma
Sam
Silvi
...........ne falten molts!!

pd: CONFETI SI VOLEU VINDRE AVISEU TB I SOPEM JUNTS.

BSSTS A TOTS

Etiquetes de comentaris: ,

8 comentaris:

  • A la/es 19 de novembre del 2008, a les 22:54 , Blogger Clara ha dit...

    Eiiiiiiii!!conteu en mi també, en principi elena també vindria, però esta setmana estava maleta, així que depen de com es trobe al dissabte. Crec que Sonia també, però ho confirmaré, que no ho se cert!
    Bexitos a tots/es i fins dissabte!
    ja aviseu de lloc, hora....

     
  • A la/es 19 de novembre del 2008, a les 23:08 , Blogger sonia ha dit...

    Xurriiiiiiiiiiiis!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jo si q vaig. Ja m'informareu de com quedem. Ens vegem el dessabte. Adeu guapes.

     
  • A la/es 20 de novembre del 2008, a les 9:28 , Blogger Patri ha dit...

    Holaa!!
    Jo al sopar no vaig, acudire després i Elena encara estava hui paxuxeta aixina que no se sap

     
  • A la/es 21 de novembre del 2008, a les 16:18 , Blogger neusis ha dit...

    bueno xiquetes igual hi ha algun canvi i no sopem a riola, però ja vos diré alguna cosa.

    bssts

     
  • A la/es 21 de novembre del 2008, a les 22:19 , Blogger VICEN ha dit...

    jo m'anterat hui q anavem a sopar pero ara resulta q hi han canvis de plan, pues res ja kedarem en algo, pero es per a dema,eh? jaja

     
  • A la/es 22 de novembre del 2008, a les 9:43 , Blogger Clara ha dit...

    Bon dia perles!!! Som de lo que no hi ha...que ja és dissabte i no sabem res!!!!!!!!!!! Weno, a ultima hora de la vesprà entraré a vore com va...Sinò sopar de sobaquillo en un banquet de l´estació i a la marxa!!!

     
  • A la/es 22 de novembre del 2008, a les 11:07 , Blogger neusis ha dit...

    viceeeenn

    a les 9 en punt en mossets!!!

    PD: PERO A QUINES HORES INTEMPESTIVES ENTREU AL BLOC??

    ai sinyor jo mirant-ho tota la setmana i a ultim hora....

     
  • A la/es 22 de novembre del 2008, a les 14:42 , Blogger VICEN ha dit...

    ei xiketa, una no es rica i no te internet (en Benidorm)i damunt tampoc tinc mai temps per entrar,jeje. weno pues si hem kedat a les 9 en mosets supose q soparem alli,no? pues fins les 9.bsts

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici