divendres, 13 de març del 2009

ACTES FALLEROS

ACTES FALLEROS!!
Superestupendes, ja fa temps que han començat els actes falleros i ninguna a escrit res, no m'ho puc creure!! i dic: pues ja q ninguna s'anima, vaig a fer-ho jo q tinc una muntanada de fotos d'aquestos.
Vaig a fer-ho breu pq si no ens podem passar aci la vesprada escrivint i vosaltres llegint, qui ha vingut s'enrecordara ben bé del q va passar a cadascun, encara que hi han fotos de les q no vos podeu escapar...jeje
Comencem pel primer i es: LA FESTA MERCAT AL PIMWIS!! aquell divendres 13 de febrer que despres de la reunió se'n anarem tots contents cap al pimwis "A fermosen una" si si, una...i 2 i 3 i les q feren falta, q per la falla...el q siga!!
Continuem per LES PAELLES: q dir d'aquest dia, QUE GUANYAREM UNA COPA!! quin premi? ja no m'enrecorde, la questio era celebrar q teniem una copa a les mans, i per supost, q la rossegarem i q ens ferem unes quantes "COPES DE CASALLA".
Per cert, ENHORABONA als cuiners i/o cuineres!!
AL diumenge següent, un poket amb resaketa, acudirem AL RALLI. Allà anavem nosaltres, més monos que monos (i mones, per supost) amb el nostre barnús (albornos), el nostre gorro q ens oprimia el cervell (imagineuse si ja no quedaven neurones del dia anterior) i les nostres ulleretes. Pensareu quin quadre,no? pues el millor va ser els 5 nadadors de sincronització... sense paraules.
Ja per acabar, el cap de setmana passat es va celebrar EL CONCURS DE XARANGUES i LA CABALGATA DEL NINOT.
Enhorabona a la xaranga de la nostra falla: LA CAFRÀ més coneguts pels FORTALENYEROS!que guanyaren un 2on premi.
I per la vesprada, LES PALLASSES anarem a l'estació per començar un recorregut q no se sap mai on pot acabar...
I per ultim el diumenge de mati DE FALLERES per la barriada, el meu estreno, q fort! i alli estavem les mes complidores!!I per cert, va ser l'enterro de la camera de fotos que a tants actes ens ha acompanyat, aixi q per favor, per a aquestes falles algu haura de fer de REPORTERA FALLERA, pq jo no puc,ooooooh!!


PD: JO TB SOC FAN DE TATY I D'AROHA!!!

(ja possare les fotos q ara no em deixa, un fallo tècnic)

Etiquetes de comentaris: , , , , ,

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici