dimarts, 11 de març del 2008

JA HEM PASSAT UN ALTRE!

Ufff quin cap de setmaneta hem passat! Faller atope!

Ja se veia vindre que el cap de setmana anava a prometre, perquè des de tota la setmana estàvem fent les prèvies al casal!

Però lo serio arribaria divendres, els actes oficials eren la plantà i les albades i la super-tipica paella en “ceba i abaejo”, ja que no ferem sopar de germanor…..però heu passarem bé igual!


Després de la plantà no podíem anar a casa,no!!! Aniríem allà on hi haguera festa, es a dir, el casal de la Falla Verge de Sales, hi havia discomòvil, ens heu passarem molt bé allí inclús ens dedicaren alguna que altra cançoneta! Cap a les 4 se va acabar i clar ja ficats en la festa tampoc podíem anar a casa, així que a keepers (pa variar)!
I que vos vaig a contar(sin comentarios)...acabarem a altes hores del mati, Maria Vallet, Neus i jo al forn del Cristo desdejunant! jajaja


El dissabte jo pensava descansar però no! Les meues superestupendes hem cridaren per a dinar i allí que vaig anar, i clar després a confeccionar disfressa i pitos i flautes, total que de descansar res de res! I per la nit.....ORQUESTA I BARRA!!! Ens tocaren dos horetes de barra al casal que la veritat varen ser molt divertides, després ballarem fins que ens tiraren del casal i alguns perduts encara continuaren la festa a keepers, jijiji!!!

I per si no hi havia hagut prou diumenge repartida de llibrets!!! Que locura després de tot el cap de setmana vestir-nos de falleres???? Pues sí! Aixi que a fer-nos els pirris, pasacarrer, dinar, cafenet, (Esther ens va donar el targetò!!! Quin convoi!!!!!), bingo....total que de descansar res, però... Aixi son les falles i si no les aprofites passen i ni t’enteres!
(no tinc fotos del passa carrer)

si este finde ha sigut fort no vull ni pensar en el pròxim!!

PD: ah! De part de Elena i Adri tot el que vullga apuntar-se al playback que ho diga, els xiquets abans del divendres i els majors abans del dijous!

Etiquetes de comentaris:

19 comentaris:

  • A la/es 11 de març del 2008, a les 13:23 , Anonymous Anònim ha dit...

    Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

     
  • A la/es 11 de març del 2008, a les 14:32 , Blogger Angeles ll. ha dit...

    elena va vols q fem un play-back tu i jo???jajaja fem blondie??per cert, enhorabona per el blog propi aixó es de tindre molta categoria¡¡¡¡

     
  • A la/es 11 de març del 2008, a les 14:33 , Blogger Angeles ll. ha dit...

    x cert, lo q apareix com a el primer comentari hem pense q es un virus no ho punxeu¡¡

     
  • A la/es 11 de març del 2008, a les 15:12 , Blogger ADRI ha dit...

    Ye MARIETA!T'has currat la crònica del cap de setmana!Esta superestupenda!jajaja!Qui tinga fotos que les pose, jo tinc en el movil algunes pero no es veuen massa bé, pero alguna ficaré.

     
  • A la/es 11 de març del 2008, a les 16:14 , Blogger Patri ha dit...

    Hola Angeles!!, t'has fet l'animo de saludar, ja li diré a Elena lo del playback que no pot entrar casi per aci.

    Cap de semana completet i el que ve més encara, sobretot pel disfraç superestupendo que tenim preparat. Confetis: no teniu res a fer!!! jajajaja

     
  • A la/es 11 de març del 2008, a les 17:23 , Blogger neusis ha dit...

    COMPLETEEET!!?? EU!! JO UN ALTRE COM ESTE I ESTES FALLES NO EU CONTEE!!!

    PER A STE CAP DE SETMANA HAURE DE BUSCAR UN "BOSAL"(AIXINA M'EVITARÉ AGAFAR TORTES TAN ESTUPENDISISISISMES CON LES D'AQUEST)
    JAJAA!

     
  • A la/es 11 de març del 2008, a les 19:22 , Blogger VICEN ha dit...

    HOLA XIKETES. JO TINC FOTOS PERO ESTOS DIES ESTIC MOLT LIADA AMB EL FINAL DEEL TRIMESTRE: NOTES, ENQUADERNAR, REUNIONS...I NO HE TINGUT ENCARA UN HUEKET, PERO NOMES PUGA LES POSE.

    JA M'HE COMPRAT TOT LO NECESARI PER AL DISFRAS SUPERESTUPENDO, EN FLEPPY HI HA DE TOT:PELUCA, CALCES I CERA PER A LA CARA (XICOTETA). PER CERT? QUINES SABATES??
    UNA LATRA, DIGUEUME SI ANEU A KEDAR MES PER A ACABAR EL DISFRAS Q JO M'ESTIC LLUINT...JAJA. A PARTIR D'ARA TINC UN "POKET" MES DE TEMPS. BSTS

     
  • A la/es 11 de març del 2008, a les 19:34 , Blogger Inma ha dit...

    Vicen, que tens fotos?? no esperavem menos de tu...jeje

    Sobre la disfressa pues queda concretar els complements però això ho podem fer el dissabte de vesprà...i les sabates pues no s'ha parlat massa, a vore si esta nit ho comentem i ja et passem el parte...

     
  • A la/es 11 de març del 2008, a les 20:51 , Blogger MIEMBROS DEL COMITÉ ha dit...

    si q varem tindre un finde completet!! inclus alguns començaren dijous!!! jejeje. com mos agrá!!!

    x cert dels perduts de keepers jo era un d'ells!!! la casalla me pert!!

    besets xikes!!!

     
  • A la/es 11 de març del 2008, a les 21:17 , Blogger Tati ha dit...

    Des d'ací reclamar el lloc que me correspon entre els administraors per a poder obrir blogs i reconeixer el meu paper dins del grup ( que pa algo anat a tots els sopars ;p).
    Per cert, enguany per favor indiqueu clarament de que aneu disfraçaes,que no faça falta buscar-ho en el google pa endevinaro com l'any passat...

     
  • A la/es 12 de març del 2008, a les 11:00 , Blogger Angeles ll. ha dit...

    pos si patri ja he entart a saludar¡¡¡a mi tot açó m'agra molt jejeje bueno pos disliu a la meua patoka¡¡

     
  • A la/es 12 de març del 2008, a les 11:52 , Blogger Patri ha dit...

    Napeta, la Patoketa ja està avisà, va entrar a casa preguntant: tinc algun recaet del blog sobre algun playback?? jeje. Si deixen fer un playback de germanor t'en vens.

    Xiquetes, sobre les sabates, cadascuna que trie lo que vullga, seria més xulo del mateix color, pero si es massa complicat...lliure.

    I Tati: no patisques que enguany duguem nota aclaratoria en el disfraç. Si algu no ho encerta te un gran problema

     
  • A la/es 12 de març del 2008, a les 11:52 , Blogger Patri ha dit...

    L'autor ha eliminat aquest comentari.

     
  • A la/es 12 de març del 2008, a les 13:35 , Blogger ADRI ha dit...

    Taty, tens que dir-liu a a l'ama de tot açò(Inmeta)porta't bé en ella per a que te deixe ser un superestupendo oficialment.Si fora per mi anaves apanyat...jejeje!
    Ah i tranquil que com no encerteu a la primera de que anem teniu un problema i gran!Enguany anem a per el primer premi!!!

     
  • A la/es 12 de març del 2008, a les 13:49 , Blogger marieta campos ha dit...

    Angeles, moltes gràcies per la teua visita i també per col.laborar al nostre blog, encara que tots sabem que eres Xuquereta ací sempre serás benvinguda!!

    Taty tranquil que dins de poc ja será col.laborador, peró avore si se nota i començes a escriure cosetes com a bon superestuoendo!!

     
  • A la/es 12 de març del 2008, a les 18:46 , Blogger Superestupendes ha dit...

    Ànim Tatay, que totes sabem que tu també eres superestupendo, a vore si a Inma li pareix bé que acabes les falles siguent-ho oficialment, i et dona el titol de colaborador!!! Vaaaaaa Inmaaaaaa no el faces patir!!gegege

    Moltes gracies Angeles per haver entrat i participat, este blog es interfallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

     
  • A la/es 12 de març del 2008, a les 20:29 , Blogger MIEMBROS DEL COMITÉ ha dit...

    Jo crec q si tatay vol ser superestupendo haurieu de batejar-lo en el casal divendres de nit!! Xo ben fet eee!! va animeu-se i mos riurem un rato!!

    Ay mare tatayet!!!

     
  • A la/es 13 de març del 2008, a les 12:25 , Blogger anToniet -Confeti- ha dit...

    Jo estic a favor dl q diu el meu amic el flaco, o se fan be les coses o no se fan, con q lo correcte seria batejar-lo, i per ser superestupendo val la pena el "sacrifici" TatiLG!!!
    Aixo no meu vuic pedre jo x res dl mon!!!

     
  • A la/es 13 de març del 2008, a les 17:57 , Blogger Angeles ll. ha dit...

    clar q si¡¡ a mi tot el lio este me mola molt¡¡¡jajaja ademes soc xuquereta pero tinc amigues en el mercat i sempre q vaig a fer-vos una visiteta al casal hem tracteu com una reina no hem falta de res¡¡¡estic per borrarme i anar-men al mercat jajaj..pos si patri, disli a la patoka, q si fem un play back de agermanament , ella ja sap de quina tenim q ixir,,,,ajajaq paseu molt bones falles, en molta harmonia i q qdeu cnvidaes al meu casal quan vuigau, alli sempre tindreu un cubateta apunt¡¡ VISQUEN LES FALLES¡¡¡

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici