dijous, 13 de març del 2008

PER Fí !!!!

Finalment, i després d'haver estat reclamant la meua posició dins del grup des de la creació del blog ( sé que hi ha hagut moltes crítiques respecte a la meua persona en quant al meu nivell de participació als comentaris del blog, bueno, k me deieu que no escrivia mai), se m'ha reconegut el lloc que em tocava. Per aixó, crec que es moment de publicar ( a l'estil rally humorístic), la verdadera fotografía de les superestupendes, que tant de temps ha estat ocultada per la influéncia de persones contraries al grup.



Gràcies per aceptar-me com a un de vosatros....

Etiquetes de comentaris:

6 comentaris:

  • A la/es 13 de març del 2008, a les 21:26 , Blogger Inma ha dit...

    Jajaja...molt bona la foto de DNI!! Què crack!!

    Ara sols falta que tinga un ratet i fique la "verdadera fotografia de les Superestupendes" com a inici del blog...però, aixó si, queda pendent una foto de grup estes falles.

    Faltes tu Patri, a vore si els senyors del msn ens doden un respir i tots agregar-te :P

     
  • A la/es 13 de març del 2008, a les 21:36 , Blogger marieta campos ha dit...

    ay tatyyyyy!!!!!!!!!!
    molt bona la verdadera foto de superestupendes!!jajaja, pero en color habera estat mes wapeta, aixina que jo estic en inma, tenim q fer-mos una foto tots estes falles!
    ja eres oficialment superestupendo!! enhorabona!

     
  • A la/es 14 de març del 2008, a les 12:02 , Blogger sales ha dit...

    Al final el pesat del meu germà ha conseguit que l'acceptareu, sempre sen ix en la seua...
    Bé, tenia que escriure-vos algo, que li ho vaig prometre a Inma i ja estava pasant d'ella. Enhorabona pel blog, què bé s'ho passeu!...encara que acceptant a personajillos com el meu germà no se jo...jejej
    Mos vegem pels casals estes Falles!

     
  • A la/es 14 de març del 2008, a les 12:55 , Blogger Inma ha dit...

    Hola Sales!!!
    Si per fí ens hem llevat ixa espineta les dos, que jo tb et vaig fer una visiteta pel teu...jejeje
    Ens vegem estes falles i a disfrutar-les al màxim. Bessets

     
  • A la/es 14 de març del 2008, a les 13:24 , Blogger abel -confeti- ha dit...

    bueno, en honor a la incorporacio tant deleitosa de la nova superestupenda, en el nostre blog vos deixe un xicotet escrit i una fotet que deuria de ser la oficial del blog.

    espere que vos agrade a "totes"

    besets!!

     
  • A la/es 14 de març del 2008, a les 14:17 , Blogger Superestupendes ha dit...

    Icollo Tatay, no la penses que no la fas, no??? Crec que si per lo menos haveres anat vestit de fallero hagueres guanyat un poquet...gege, el tema del color ja és a part!
    Vinga, enhorabona pel teu primer escrit com a superestupendo i a seguir escrivint!!!

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici