dimecres, 26 de març del 2008

QUE EL RITME NO PARE.....

Ens ha costat un poc, però ja estem ací de nou! I es que no ha segut gens fàcil recuperar-se d’aquestes falles 2008!

Ara que ja ens hem menjat la mona de pasqua (unes mes lluny que altres!!), ens vegem ja preparades per a tornar a començar a donar-li vida al blog, durant tot l’any! Així que…el ritme no pare!!!
La veritat es que anava a escriure algo sobre estes falles, però Sandro al blog del confetis m’ha deixat sense paraules, així que sols dir-te Sandro que gràcies a tu per ser com eres!

Poc a poc anirem ficant articles i àlbums de tots els dies de falles, jo per a començar ho faré del dia del ball de disfresses.

Dissabte 15 de març
, ens esperava un gran dia, per el matí hi havia a la falla dia dels xiquets, moltes no anaren ja que el dia d’abans havien segut els playbacks i ho allargaren prou!
Jo hem vaig alçar perquè en mig d’un somni vaig recordar que no tenia cartolina per al “cono” de la disfressa!!!

La gent anava acudint al casal a dinar “gazpacho” i després ja ens dirigirem al taller de disfresses per anar ultimant detalls del que anava a ser el nostre super-disfraç!!! Que si les lletres, que si la perruca..., total que finalment estàvem ideals amb el disfraç!

Una vegada totes compostes i ja amb el cartó baix de casa i tot, ens dirigirem entre cants i rises cap al casal, jajaja, allò pareixia una manifestació de plastidecors! Tot el mon ens mirava, però lo millor de tot va ser la nostra entrada triomfal al casal, cantant la cançoneta dels plastidecors, totes darrere del cartó i la gent fent-nos pasillo i inclús molts aplaudint!!! Després de fer tota la volta al casal i de que ens feren unes 10000 fotos, deixarem el cartó i començarem a ballar, unes fins que la musica es va acabar i altres anaren a buscar mes festa quant les tiraren del casal, però crec que lo que bé després del ball fins a la despertà mereix una entrada exclusiva, així que a vore si alguna de les que tenen fotos s’animen i escriuen sobre el post-ball de disfresses!

Finalment no s’entregaren premis al millor disfraç, però claríssimament mereixíem el 1er lloc!!!

Així que almenys per a nosaltres som les campiones!!!!



pd: punxeu el titol per a vore les fotos, les que tinguen mes fotos del ball de disfresses anyadiu-les en aquest mateix album.

Etiquetes de comentaris: ,

14 comentaris:

  • A la/es 26 de març del 2008, a les 14:34 , Blogger marieta campos ha dit...

    yee l'article l'he escrit jo! el que passa que he entrat en la clave dels albums i es la de clara i no m'he donat conter peró es igual!

     
  • A la/es 26 de març del 2008, a les 15:08 , Blogger Esther ha dit...

    molt currat marieta!!!!
    eres la autora mes currà de les super-estupendes (com es nota q tens temps), sense tu no hi hauria blog.
    ja vos pasare fotos de la camera de mon pare, pero ara com comprendras no tinc temps de res, besots...

     
  • A la/es 26 de març del 2008, a les 15:28 , Blogger Ricol ha dit...

    Marieta, l´escrit esta molt be, pero senc dir-te que no tens rao en lo de que la millor disfressa era la vostra, crec que va quedar clar que que Elies,Fido i Jo mereixiem el 1ª premi, nomes pel valor de vestir-nos aixi que ja es prou, a part que la disfressa feia molta risa...

    Pero be, no vullc entran en mes polemica....jaja

    Bsts

     
  • A la/es 26 de març del 2008, a les 16:26 , Blogger Inma ha dit...

    Aii...Clara ves en cuidaet que aci hi han moltes que et volen llevar la identitat jajaja...

    Va a ser, que el post-ball de disfressem em tocarà fer-lo a mi que era la que duia càmera...a vore si quan acabe de treballar em dedique un ratet i comente eixa desperta dels plastidecors.

    Vinga...que açò no ha de parar...hem de praparar ja les Falles del 2009

     
  • A la/es 26 de març del 2008, a les 17:11 , Blogger Patri ha dit...

    Entonces es teu l'article Meri?? jo que ja anava a dir-li a la Fallereta Pum: xq no contes lo de despres fins la despertà? que no t'enrecordes? jajaja.
    Amortisarem bona cosa el disfraç, només per aixo ja ens mereixiem el premi, apart de ser original i a "Edu" en premi individual (crec que tots eren disfresses en conjunt menys ell)

     
  • A la/es 26 de març del 2008, a les 19:35 , Blogger marieta campos ha dit...

    bueno bueno...ja sabia jo que anabem a crear polèmica....
    Ricky el vostre disfraç feia molta risa i si que feia falta valor pa ficar-se'l! però cal reconeixer que nosaltres ens heu currarem molt i que el grup era molt mes nombrós!
    però bueno al fi i al cap, tots igual de guanyadors perque a tots ens han donat el mateix premi,no???? es a dir: ningun!

     
  • A la/es 26 de març del 2008, a les 19:47 , Blogger Superestupendes ha dit...

    Eiiiiiiii, m´alegra saber que haveu sobreviscut a les falles-pasqua d´enguany, i espere que el fi de festa de les falles 2008 haja sigut igual o més especatacular que els començaments (que ja es dir).
    Inma, portat bé en les fotos que poses al reportatge de la despertà, que saps que a este blog entra molta gent...per favor...
    Jo intentaré demà fer la crònica del nostre viatget i penjaré algunes de les fotos.

     
  • A la/es 26 de març del 2008, a les 20:58 , Blogger MIEMBROS DEL COMITÉ ha dit...

    No volia entrar en polemiques pero el meu vot de millor disfrás es per a Ricky i Cia!! i xq no puc votar el meu q sino!!! jajaja. Amunt plastidecors!!!

    Besots a totes!! i a tots!!

     
  • A la/es 26 de març del 2008, a les 21:22 , Blogger Tati ha dit...

    Ah, k anaveu de plastidecors?? jo k em pensave que anavéu dels payasos de la tele.... Com vos vaig vore des de la barra.....
    El millor disfraç grup pa rikardo i cia i el individual pal cara en diferencia.. Ahi keda eso!!

     
  • A la/es 27 de març del 2008, a les 14:52 , Blogger Superestupendes ha dit...

    He afegit les fotos de la càmera de la meua germana a l´àlbum del ball de disfresses, hi ha de molt bones!!!

     
  • A la/es 27 de març del 2008, a les 16:14 , Blogger ADRI ha dit...

    Ei SUPERS!YA ESTOY AQUI!He vist que el blog ja comença de nou ha estar actiu, he afegit més fotos del ball de disfresses(són de l'únic dia que en tinc)Està molt bé tot el que heu escrit.Me rist molt recordant els plastidecors i veguent les fotos de la despertà, que fortes sou SUPERESTUS!!!
    AH SUPERESTUPENDO TATY, DE PALLASOS DE LA TELE RES DE RES, ENGUANY ESTAVA BEN CLARET!!!AMUNT PLASTIDECORS!!!jajajajajajajaja

     
  • A la/es 27 de març del 2008, a les 16:22 , Blogger VICEN ha dit...

    HOLA ADRI, VAIG PERSEGUINTE, O TU AMI, JAJA. WENO XIKETES M'ENCANTEN LES FOTOS.
    TATY...ARA TINC Q ENSENYARTE A LLEGIR..HO POSSSAVA BEN CLARET: PLASTIDECOR. EL TEU SI Q NO SE SABIA DE Q ANAVES, SI DE CICLISTA (ON ESTAVA LA BICI???) O DE XIC BALLADOR DE FAMA (PQ TINC UNA SUPERFOTO Q HO DEMOSTRA, JAJA) WENO ENS HO PASSAREM BE, NO? ADEU

     
  • A la/es 27 de març del 2008, a les 16:25 , Blogger Patri ha dit...

    EI que guays les fotos. Ja m'he copiat unes quantes. M'encantà eixe dia, desde quan estavem al taller, axusmant els gorros en les peluques fins el final de la despertà.
    Va que segur que encara queda alguna per possar les seues

     
  • A la/es 27 de març del 2008, a les 16:54 , Blogger ADRI ha dit...

    Ei VICEN! QUE RISA!Pues no tinc idea com he pogut borrar el teu comentari la veritat.a saber que hauré tocat.jeje!Tens raó, pareix que anem perseguint-mos, que bò!ale que tingues bon viatjet!Jo demà men vag però propet,a la mar,li diré a Celeste que a vore si té fotos i que les pose quan puga!besets!

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici