dimecres, 2 d’abril del 2008

PLAYBACKS

HOLA, HOLITA, FALLERITOS I FALLERITAS...
CREC Q JA TINC LES PILES CARREGADES PER COMENÇAR A CONTAR LES FALLES (DESPRES DE 14 DIES). WENO VAIG A COMENÇAR PER ELS PLAYBACKS, JA Q NINGU HA CONTAT RES D'ELLS. QUE DIR D'ELLS? PUES Q COM SEMPRE AHORA AHORA ENS VE LA VENA D'EIXIR ALLA D'ALT A FER UN POKET EL PALLASET I COM NO EL MATEIX DIA PER LA CESPRADA ANAREM A ASSAJAR.
DECIDIREM FER UN PLAYBAK AMB ABELARDO (Q PER CERT, VA TRIOMFAR MOLT, JAJA) I ALLA ESTAVEM: MARIA, INMA, ADRI I JO PENSANT QUINS PASSOS PODRIEM FER ( EN 5MINUTS ELS TRAGUEREM I COMENÇAREM A ASSAJAR) PERO VOSALTRES DIREU: NO FOREU 5??? SIIIIII, FALTAVA ELENA Q ESTAVA TREBALLANT I L'ASSAJAREM ALS VESTUARIS DE LA FALLA. VA ESTAR MOLT BE, ENS PROUD DIVERTIREM, SOBRETOT KUAN DE REPENT LA MUSICA S'APAGA I ENS KEDAREM ALLA DALT DE L'ESCENARI MIRANT-NOS EN CARA DE: ACI Q PASA? I DESCOLLONANT-NOS I L'ALTRE MOMENT DEL PLAYBAK VA SER: RON CON COCACOLA....SENSE PARAULES
(NO PUC POSSAR EL VIDEO, HO SENT)
EL PLAYBAK DE LES TRES MARIES TAMBE VA ESTAR MOLT BE...JEJE,
Q MONES ESTAVEN ELLES AMB BATA I COLETES...
I Q DIR DEL FESTIVAL DE EUROVISION?? S'HO CURRAREN MOLT I EL XIKILICUATRE
COMENÇA ANIMANT ELS PLAYBAKS, JEJE.
I PER ULTIM, SENSE ASSAJAR RES I UNA HORA ABANS DE COMENÇAR ELS PLAYBAKS
DECIDIREM FER LA CANÇO DEL CONCURS DE PLAYBAKS (PUMP IT)I SOBRE TINDRE
UN ESPAI MINUSCUL NO VA EIXIR TANT MAL.
FELICITATS A TOTS ELS QUE PARTICIPAREM ALS PLAYBAKS PQ SENSE AKESTS MOMENTS LES FALLES NO SERIEN EL MATEIX.
PER CERT, ELS PLAYBAKS JA ESTAN TRIATS PER A L'ANY Q VE, JEJE.

Etiquetes de comentaris: ,

8 comentaris:

  • A la/es 3 d’abril del 2008, a les 21:53 , Blogger ADRI ha dit...

    EI VICEN!MOLT BON RESUM DELS PLAY-BACKS(encara que suplantant la identitat de Clara.jeje!però qui no lha suplantada alguna vegà al blog?jaja!)Només de recordar aquell dia ja estic riguent-me, va estar prou bé,i del RON CON COCACOLA ja ni te conte.ah,ja me contaras quins playbacks son per al pròxim any.A vore si ens veguem demà en la reunió.b7s

     
  • A la/es 3 d’abril del 2008, a les 21:56 , Blogger ADRI ha dit...

    AH!ATRA VEGADA JO(si Mery, estic esforçantme per a que no me borreu del mapa.jeje)Res, dir que és una llàstima no poder vore el video del playback en Abelardo, ja me'l ensenyaràs del mòvil que jo no l'he vist.

     
  • A la/es 3 d’abril del 2008, a les 22:58 , Blogger VICEN ha dit...

    GRACIES ADRI PER ACLARIR Q ERA JO, ESTA CLARA ENS FARA MORIR...POTS CAMBIARTE JA DE USUARI I CONTRASENYA????

    EL VIDEO DE ABELARDO INTENTARE POSSARLO PERO EM MARCABA ERROR, NOSE.

    CLAR Q ENS VOREM DEMA. BSTS

     
  • A la/es 4 d’abril del 2008, a les 9:43 , Blogger Inma ha dit...

    RON CON COCACOLA...RON CON COCACOLA... vaja misatget ocult que hi havia al "Don diablo" però mira crec que ningú ens va entendre i no ens oferiren eixe "ron" que demanavem...

    Sí, pareix mentira però ixos dies tenia la vena artista a flor de piel, tampoc va estar mal... serà qüestió de debatir-me ixir altra vegada?? no sé no sé jo crec que em quede amb ixos dies de fred i patiment en les meues compis de decorat...aii quina furgo mes regraciosa!!! sino ho dic jo qui ho ha de dir??jeje

    PD. A vore si tinc un ratet, que últimament no done coll, i fique les fotos que tinc d'este dia...

     
  • A la/es 4 d’abril del 2008, a les 9:44 , Blogger Patri ha dit...

    La nit de playbacks m'encanta. Sempre m'agradat voreu i n'hi han que no tenen desperdici.
    I lo que tens pensat per a l'any que be no serà el de concurs veritat?? Ja podeu anar buscant gent pa fer el decorat jejeje... que si son uns 20 encara m'arrimare, però si sempre tenim que ser les mateixes 3/4 pringaes... va a ser que no.

    Ens veguem esta nit

     
  • A la/es 4 d’abril del 2008, a les 9:46 , Blogger Inma ha dit...

    Patri que vas seguint-me?? jeje

    No digues mai d'esta aigua no veure...

     
  • A la/es 4 d’abril del 2008, a les 11:13 , Blogger Patri ha dit...

    aixo pareix jeje

    Si sabeu que a mi m'agrà aixo de pintar, pero si som més gent anire. No vullc estar patint de que si ho acabem a hora, de que si es banya... pa que total ho critique algú o ens furten els retrovisors els musics jajaja (eixe em va sentir)
    Alguns ens diuen que fem massa feina, però no es donen conter de que l'escenari es gran.Que pa fer una merdeta de decorat i quedar en ridicul no el fem.

    Tenim que fer campanya per a trobar gent que ajude i també XICONS que s'animen a eixir a ballar!!!!

     
  • A la/es 4 d’abril del 2008, a les 17:46 , Blogger Superestupendes ha dit...

    Ei Vicen!!!Quant de temps!!!Ara vols que me canvie la contrasenya i tota la pesca???...Icolliiiiiii..A estes altures...vaaaaaa, ho intentare, pero no promet res (xq no se si m´aclarire)
    Per cert, molt bé pel resum de la nit dels play-backs, jo és una de les nits que més em ric del casal!!

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici