dimecres, 14 de maig del 2008

VINDRIES??????

BUENO, JA QUE ABEL S'HA ADELANTAT I QUE ULTIMAMENT PER ACÍ NO ESTEM MASSA ANIMAES, ALFINAL HO HE PUBLICAT!

DESDE FA UN TEMPS ESTABEM PLANTEJANT-NOS LA IDEA DE FER UN MINI-VIATGET, A FER ESPORT-AVENTURA (per exemple), NOSE SI HAUREU ANAT PERÒ NEUS, VICEN, RICOL I JO SI, I VOS PODEM ASEGURAR QUE MOLA MOLTISSIM!!

AIXÍ QUE....... PERQUE NO????



BUENO PER ARA NO ENS ANEM A ADELANTAR SOLS VOS DEIXE ALGUNES IMATGES PER A QUE ANEU OBRINT BOCA I PER A QUE DIGUEU SI ESTARIEU DISPOSTOS A VINDRE!



PD: les fotos que he ficat son algunes meues, però segur que Neus, Vicen o Ricol tenen moltes mes i molt més bones, jo les meues les he perdut...

Etiquetes de comentaris:

13 comentaris:

  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 21:48 , Blogger Inma ha dit...

    Que el blog estava mort??? Mira en dos dies si s'ha animat!!! jajaja...encara que esta entrada semble de revanxa jo crec que l'exclusiva era nostra o això tenia jo entes.
    Com ja vos vaig dir la idea em sembla perfecta però per a quina data?? ale altre debat...

     
  • A la/es 14 de maig del 2008, a les 22:43 , Blogger Ricol ha dit...

    Be tinc que dir que com diu Marieta, hem anat moltes vegades a fer esport d´aventura amb Kalahari, una empressa que està en Venta del Moro, molt prop de Requena, i sempre ho hem passat de luxe, a part de les activitats que són una canya, els monitors i la gent d´allí es de puta mare i per les nits sempre fan festeta ( o festota).

    Si que tinc mogolló de fotos Mary, però no se si les podré penjar perque no les tinc en format digital...ja fe temps que hem deixat d´anar per allí.

    De totes maneres vos recomane a tots que aneu perque se ho passareu genial.
    Jo no se com ho tindré perque vaig a començar ara les oposicions i estaré empastrat fins juliol, així que...

     
  • A la/es 15 de maig del 2008, a les 9:25 , Blogger Patri ha dit...

    ja va animant-se el blog altra vegada.

    Es veu molt xulo en la foto, pero jo no aniré. Les altures i jo no som gens compatibles. Aixina que si es decidiu passeu-ho be.

    Ja li comentare a Helen, pero ella es depen de quan aneu, si te vacances.

     
  • A la/es 15 de maig del 2008, a les 9:30 , Blogger Clara ha dit...

    Vegeeeeeeeeees!!! Conteu en mi fijo, jo sempre he volgut anar a fer coses d´ixes, però les meues amigues no s´han acabat de decidir mai, així que jo no m´ho perc!!!
    Ahi va el problema: ¿QUAN?

     
  • A la/es 15 de maig del 2008, a les 9:48 , Blogger VICEN ha dit...

    jo no se si podre anar pq fins mitjans de juliol no estic lliure, pero no se si ara faria les animalades q feiem kuan erem jovenetes, pq cada dia tinc mes vertigo, jaja, ja veus. weno q als q no heu anat vos ho recomane, es genial.

     
  • A la/es 15 de maig del 2008, a les 12:04 , Blogger Unknown ha dit...

    buffff vaig a debutar en el blog este nomes pa rebatir-te, Clara, que les teues amigues si se decidixen, que jo ja ani en Neus i Maria fa dos pasques. Aixina que no mos tires la culpa a les demes....
    I, bueno, ja que estic...... si aneu quan haja tornat de manchester m'acoplare al viatget :D (si m'adopteu, clar)
    byee!!

     
  • A la/es 15 de maig del 2008, a les 13:54 , Blogger neusis ha dit...

    ole!!

    ai stamos!

    anna stava pensant en tu mentres llegia el comentari de clara, jajaja.

    x supost jo mapunteee!
    crec q si q tinc mes fotos, fare una busqueda

    podria ser al juliol, de segur que la gent o tindria mes facil x a vindre(Vicen, anna i... tal vegada jo mateixa)

    vinga neu apuntant-se

     
  • A la/es 15 de maig del 2008, a les 14:02 , Blogger marieta campos ha dit...

    ANA qtaL????? Jo també corrobore que anna va vindre allí mateix amb nosaltres fa dos anys!
    gracies per la teua visita! avore si t'animes a escriure mes voltes i aixina t'adoptarem....jajaja

    neusis, avore si podem fer una carpeta per a qe la gent veja com es allò, jo faré una busqueda!

     
  • A la/es 15 de maig del 2008, a les 18:33 , Blogger Superestupendes ha dit...

    BUENO XIQUETES E PENJAT UN ALBUM EN MES FOTETS, NO SON MOLT BONES XO... ALGO SON

    (de segur q a marieta li caura la llagrimeta nostalgica, jajaja)

     
  • A la/es 15 de maig del 2008, a les 18:33 , Blogger Superestupendes ha dit...

    ui soc neus

     
  • A la/es 15 de maig del 2008, a les 19:24 , Blogger marieta campos ha dit...

    jaja! Neusis tant com la llagrimeta no, però la veritat que mots bons records si! no habia vist cap foto de ixa vegada, que risa!! :)

     
  • A la/es 16 de maig del 2008, a les 17:12 , Blogger Clara ha dit...

    Moooooooooolt Anna, tant d´esquadrinyar i has tingut que donar-te per aludida en un comentari per a fer-te l´ànim d´escriure...bé està, per algo es comença. I jo em referia a la resta d´amigues (ja se que tu anares), que també diguerem d´anar, i pasa com als sopars amb els confeti, que acaben no fent-se. Bueno, a vore si li agarres el rollet i escrius mes voltes, que a l´any que ve ja no t´ascapes d´apuntar-te a la falla, ehhhhhh???

     
  • A la/es 16 de maig del 2008, a les 17:41 , Blogger Unknown ha dit...

    Eiii que esquadrinye perque m'ho digueres tu, i bueno, com poseu fotos pos m'entretinc quan m'avorrisc... i lo d'apuntar-me....... bufff..... no tinc trage..... i ma mare no sap fer monyo de fallera..... i tindria que agarrar el cotxe bufaissima pa tornar al poble...... i..... ja vorem, ja vorem.....

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici